Årsrapport 2018
I 2018 fortsatte Banedanmark arbejdet med at udbygge og forny den danske jernbane: En stor sporombygning på Kystbanen fordelt over to somre blev afsluttet, og der blev også gennemført store sporombygninger på strækningerne Valby-Frederikssund og Langå-Hobro. Endvidere fortsatte anlægget af Ny bane København-Ringsted og Ringsted-Femern banen samt udrulningen af Elektrificeringsprogrammet.
Signalprogrammet nåede en vigtig milepæl, da man på strækningen Frederikshavn-Lindholm ibrugtog det nye signalsystem for fjernbanen, ERTMS niveau 2 i oktober 2018.
Du kan læse om alt dette og mere i årsrapporten for 2018.
Grønt regnskab 2023
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt regnskab 2022
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt regnskab 2021
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt regnskab 2020
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt regnskab 2019
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt regnskab 2018
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.
Grønt Regnskab 2017
Banedanmark arbejder for at vedligeholde, udvikle og fremtidssikre jernbanen. Det er et fokus at arbejde for klima og miljø.